torsdag 1 juli 2010

Sega arbetsförmedling

De senaste dagarna har bestått av mest träning. Har kört två pass per dag så snart är jag välvärd vila!

Igår träffade jag Axel, vi satt på en brygga och pratade i flera timmar innan vi hoppade i och badade. Först sa vi att vi INTE skulle bada eftersom jag hade precis tränat och skulle träna några timmar senare och Axel skulle åka tåg. Men ja... efter en gubbe kommit springande och hoppat i vattnet så blev vi lite sugna på bad. ja så gick det med vårat löfte!

Idag har jag varit på sega arbetsförmedlingen och skrivit in mig. Fast jag behövde ju tydligen ha ett intyg från någon läkare... ja du, de är sega på AF och deras hemsida är helt omöjlig att förstå. Hade varit roligare att varit i Eriksdal och tittat på STHLM Games, Tydligen van Anton Lagkappen! Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar