torsdag 22 juli 2010

En dag kvar!

Japp, nu är det bara en dag kvar på jobbet! Ska faktiskt bli skönt att få vara lite ledig. Just nu vill jag bara få ligga och slöa en hel dag! Och inte träna! Jag har tränat i 12 dagar utan vila nu. Känner att kroppen skulle behöva 24 timmar utan hård träning just nu!

Juste, klassningslistorna för VM har kommit ut nu. Jag har blivit kallad till den 13 aug kl 10.30. Efter det får jag veta vilken klass jag ska simma i! Oj oj oj, det här är läskigt. Antingen ska jag tävla med vanliga simglasögon eller i svarta. Okej, jag ser inte så mycket i de vanliga men jag använder i allafall ljuset för att navigera! Nu skulle jag bara gärna vilja se hur startlistorna för s12 ser ut!

Imorgon så ska jag vara på jobbet vid sju, sedan jobbar jag till tre. Säga Hej då och bocka innan jag rusar ut och sticker till träningen! Efter det så ska jag till landet och få serverad en god middag! MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar