måndag 5 juli 2010

Första dagen på jobbet

Idag har jag varit första dagen på jobbet! Ska jobba med en kille som heter Daniel och kallas Danne. Han är trevlig så det kommer nog bli en bra jobbtid.

Idag började vi med målning av pållare och oljning av bänkar! Det lär ta tid men det löser sig nog! Vi får väll måla och måla och måla :P Var en tant/dam som sa till oss att vi skulle flytta på våra burkar när vi målade, jag undrar hur hon tänkte, stod en burk vid en pållare och sen var det tomt runtomkring. Men hon var väll på klago humör. Då tykcte jag bättre om gubben och tanten som berömde oss för att vi målade så vackert :P Haha vi målade grått på grått, det är så vackert!

Efter jobbet åkte jag och tränade! Träffade en kille där som började flirta med mig! Haha han började fråga om mig och min simning, hade tydligen stenkoll på allt och så ville han aldrig sluta prata. Enligt sara hade han stått och kollat på mig när jag tränade innan och sedan gick han och kollade igen när han hade bytt om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar