lördag 3 juli 2010

Segling

Är nu ute på landet och har precis kommit in från segling med pappa. Det blåste rätt mycket så jag fick burka en heldel, en gång var vi riktigt nära att välta. jag stod rakt upp i luften innan vi fick tillbaka båte igen. ( med rakt upp så menar jag att jag stod på relingen, alltså var båten 90 grader felvänd).

Igår så träffade jag några av mina underbara kusiner. Frida och jag åkte till Sigge för att se hans nya lägenhet, Den var riktigt stor. Jag hade förväntat mig att han och Kristin bodde i en liten lägenhet, men ack så fel jag hade. Nu är jag riktigt sugen på att flytta hemmifrån, tänk att få bestämma allt själv och ha en egen lägenhet!

Sedan stack Frida och jag hem till henne och så träffade jag kusin nr 3! Vi åkte ut till landet tillsammans och hade det jätte mysigt!

Okej, nu ger jag upp, har försökt ladda upp bild på seglingen men internet lägger av varrannan minut... får fixa sen, nu blir det bad och sedan kanske lite tid för att slöa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar