onsdag 25 januari 2012

En träning i förvirringens tecken och träning i helgen

Idag var träningen kaos, eller snarare mitt lokalsinne var kaos. Jag hade noll koll på vad som var höger och vad som var vänster eller rakt fram... Vet inte riktigt vad som hände men så är det ibland. Hoppas bara att kontrollen på linan är tillbaka i morgon.

I helgen är det träningsläger i Beckis, utvecklingsteamet har läger och samtidigt är det ett teknikläger där som jag tänkte gå på. Jag ska försöka vara med på utvecklings teamets träningspass så jag får lite fart hjälp. Jag kommer dock bara vara med på fredagen och lördagen, söndagens morgon pass får de klara sig utan mig. Men det är ändå träning på kvällen så det blir nog bra ändå.

Förresten, Nacka Värmdö Posten (NVP) var på idrottsgalan och frågade mig om målet med 2012, fick en väldigt fin presentation av dem tycker jag :D

Maja Reichard, Nacka, simmare av världsklass:
– För mig är det bara paralympics i London som gäller. Jag siktar på medalj, men konkurrensen är hård.


Här är länken till NVP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar