tisdag 10 januari 2012

Våren är igång

Så nu har simterminen börjat ordentligt, Nacka har sin första träning i kväll och Spårvägen fortsätter att köra. Under julen när jag har tränat har jag varit med Spårvägen eftersom dem inte har juluppehåll på samma sätt, det är verkligen roligt att träna med dem och ger mig en hel del.

Just nu har inte skolan dragit igång än, första lektionen är om en vecka men jag har tenta nu på fredag eftersom jag var på träningsläger när ordinarie tenta var. Kan ju tyckas lite segt att behöva ha tentan över jul, men men det är så det blir ibland.

Igår på träningen kände jag mig riktigt seg, orkade knappt lyfta armarna och kroppen värker lite idag efter styrkan från i söndags tror jag.

Jag tänkte länka till en under sida till SHIF där det står vilka som är uttagna än så länge till Paralympics i London. Det står funktionshinder, klass och varifrån alla kommer. Men kan ju vara roligt att ha koll på. Jag gissar att det kommer ut mer info senare, vi fyllde i ett långt formulär om oss själva under kandidatträffen som var i november (läs mer om kandidaträffen här).
http://www.shif.se/templates/PageWide.aspx?id=7073&epslanguage=sv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar