måndag 23 januari 2012

Hemma från Karlstad

I helgen var jag i Karlstad på inspirationsdagar med Frösunda. Lördagen hade vi föreläsningar om kost och mentalträning. Dessutom pratade Christoffer Lindhe (simning) om sig och sina framgångar, han är duktig på att prata och föreläsa.

Jag trodde först att det skulle vara lite halv segt under föreläsningarna eftersom alla är på olika nivåer och de skulle prata om bara grunder, men så var det inte. Mentala föreläsningen var bäst enligt mig, för han var duktig på att fånga upp vad vi ville få fram under föreläsningen.

Lördags kvällen så var det musik frågesport som några hade satt ihop, den var riktigt rolig, även om det är värdelöst att ha mig i sådana grupper! :P

På Söndagen så var det föreläsning om skadeförebyggning och så var Håkan Loob där och pratade om idrott.

Alltså, en rolig helg med många intryck så nu är jag lagom trött och snart börjar mitt seminarium i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar