torsdag 5 januari 2012

Gott Nytt år!

Ja nu är det nytt år och nedräkningen mot Paralympics i London har börjat på allvar! Jag har fortfarande lite svårt att förstå att det redan är 2012 och jag ska till Paralympics i år!

Men för att börja förstå att jag ska tävla i London om ca 9 månader så firade jag nyåret i London med Nicolina (judo) och två andra underbara kompisar. Så nu har jag testat Londons tillgänglighet och haft lite roligt där. Alltså kan jag totalt fokusera på simningen när det väl är dags!

Under nyårs kvällen så försvann min röst, vet ej varför men nu är den nästan tillbaka. Det är tenta nästa vecka och de nya lektionerna drar igång veckan efter det, så nu gäller det att komma igång ordentligt.

Tyvärr blir det ingen tävling på Island i slutet av Januari, beror på lite olika orsaker men men, så är det ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar