tisdag 27 december 2011

Dagarna efter jul

Nu borde träningen vara i fullgång... men när hela familjen har varit sjuk i nästan tre veckor så känner jag mig såklart lagom seg och lite småont i halsen idag och igår kväll. Därför så hoppar jag träningen idag och hoppas att jag inte får någon sjukdom som bryter ut.

Jag är så träningssugen, har inte varit i vattnet på flera dagar, dock har jag tränat lite styrka hemma men jag saknar vattnet. Mina förhoppningar är att vara i vattnet imorgon men det får framtiden utvisa om det blir så. Det är dumt att riskera något.

Annars så är allt bra, jag fick lite handdukar i julklapp vilket är toppen, behöver byta ut mina gamla. De är lite slitna och missfärgade :P Dessutom fick jag ett par gympaskor som mamma och jag handlade i måndags, de är svarta och lila. Skorna är lätta och väger inte särskilt mycket vilket är bra då jag ska släpa dem i träningsväskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar