tisdag 13 december 2011

Lycka idag med

Nu sitter jag på planet mot Teneriffa, vi har flugit sedan klockan halv elva och nu är det ca 2 h och 17 min kvar enligt deras beräkningar. Vi har tillgång till internet under flyget vilket är väldigt lyxigt och gör att flyget inte går riktigt lika segt, även fast man helst skulle vilja springa runt nu och göra av med lite energi!

Idag, dagen efter jag fick beskedet om London så känns det jätte bra. Tror det är först nu jag börjar förstå vad det är som hänt! Så nu längtar jag tills jag får hoppa ner i vattnet och träna och satsa!

Imorse var det en intervju i DN med mig och Nicolina Pernheim, riktigt roligt, den går att läsa på följande länk ( http://www.dn.se/sport/london-nasta-for-em-segrare )

Jag var även med i intervju i Sportnytt igår och radio, dock har jag inte lyssnat på allt och har inte länkar, men kan inte vara så svårt att hitta för den som är intresserad.

En sammanfattning om vad Elitidrottsskolan var och vad vi gjorde följer här:
I söndags träffades vi ca 20 st aktiva idrottare och fick under ett dygn en massa info proppade i våra hjärnor. Tanken med elitidrottsskolan är att få fram nya elitidrottare och ge idrottarna de verktyg man behöver för att ta sig fram. Jag tycker detta verkar bra, nu ska jag bara bestämma mig om jag ska med eller inte. När jag kommer hem så ska jag i så fall skriva på kontraktet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar