onsdag 7 december 2011

Träning igen

Idag var jag åter hos naprapaten och vi konstaterade att jag får träna nu eftersom smärtan har gått ner så mycket. Bara jag tar det lugnt och känner efter, så 1,5 h senare så var jag i vattnet i eriksdal och körde ett pass. Det var jobbigt men riktigt roligt, mycket ben och arm, i slutet så var det fart, från 300 m ner till 50.

Dessutom pratade jag med Ann och fick höra hennes tankar från tävlingen i Holland. Var riktigt bra att få höra dem och jag håller med om hennes analys, dessutom blir det mer svarta glas på träningarna.

Ikväll var vi och tittade på rullstolsbasket med Nacka, var intressant och roligt att träffa lite kompisar utanför simhallen! Nu ska jag packa upp och börja packa om till Teneriffa och Elitidrottsskolan som är i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar