måndag 10 oktober 2011

Hemma

Så nu är jag hemma från träningslägret. Kom hem igår och vilade lite innan kvälls träningen, fast det blev en riktigt lugn kvällsträning. Fick hålla i Emma och Robins träningspass vilket var riktigt roligt. De fick testa att simma med gummiband vilket verkar vara en ny favorit! :-)

För min del blev det mest ligga och simma igenom hundringar lite lugnt takt och sedan avsluta med 50 m bröst max, fick en tid på ca 43 sekunder. Ingen toppen tid men helt okej efter ett träningsläger. När jag kom hem på kvällen tänkte jag att jag skulle vara duktig och plugga men somnade tidigt istället.

Idag är det träning med Spårvägen vilket ska bli riktigt roligt. Hoppas bara kroppen orkar med hela denna vecka. Men jag känner mig mycket piggare idag än vad jag gjorde igår så det ska nog gå bra.

Förresten, våra One Piece som vi har blivit sponsrade med till landslaget ska idag in till tryckeriet. Vi hoppas vi hinner få dem till NM. Har tagit lite tid att få dem dit men nu så! De är ju i alla fall klara till nästa träningsläger! Uppdatering om dem kommer :D

Jag vill bara tacka Team Frösunda för ett underbart träningsläger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar