lördag 8 oktober 2011

I Jönköping

Hej hej hej,

Nu har vi bara ett pass kvar här i Jönköping. Tre pass är gjorda och jag känner mig lagom mör i kroppen. Har varit riktigt seg i kroppen den senaste veckan och kört ganska långa och tuffa pass, med inte överdrivet mycket fart. Nu har det blivit lite mer fart fast långt... Eh, jag är i vilket fall som helst trött.

Simmade bröstsim 200, 100 och 50 idag, gick lite bättre än i morse och igår så jag är nöjd. tiderna var 3.26, 1.34, 0.42 på ovanstående distanser.

Jag delar rym med Jennie och vi har mycket att prata om så plugget går inte s mycket frammåt. Men nu har jag kommit igenom en del av boken i alla fall! :D

Det är så rolgit att träffa alla igen, känns som det var länge sedan. Mycket skratt och glada leenden, nu ska jag läsa! Och vila!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar