torsdag 6 oktober 2011

Läger i Jönköping

Imorgon åker jag på träningsläger med Frösunda. Ska bli riktigt roligt att träffa alla människor där. Är även bra med lite uppladdning inför NM som är om två veckor.

Helgens läger består av 4 simpass och jag hoppas även hinna plugga en del. Tentorna är snart! Men jag ska självklart vara social också! Ska få träffa bland annat Jennie igen, har inte sett henne sedan Augusti. Micke träffade jag under Frösunda fotograferingen i Stockholm.

Simningen har gått bra under de senaste dagarna. I måndags var det ett jobbigt bröstsimms pass med lång vila och mellan 150 -50 m lopp med hög fart. Armarna kändes som gelé när jag gick upp. Och att Rasmus sedan fick för sig att vi skulle ha fart på tisdagen också var ju lagom roligt. Igår var det i alla fall ett fart 2 pass. Skönt!

Under NM ska jag köra följande distanser:
50 fritt
100 fritt
400 fritt
50 fjäril
100 fjäril
50 bröst
100 bröst
200 medley (tro det eller ej, jag ska simma 50 m ryggsim här :-O )

Uppdatering om lägret i helgen kommer förhoppningsvis under lördagen!
Det kommer förresten komma en del "nya" frösunda simmare. Ella från Nacka ska med bland annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar