fredag 21 oktober 2011

Oulo

Hej,

I Onsdags kom vi fram till Oulu, flygningarna var lite sena men inget att klaga på då vi kom fram i alla fall. Vi hade en buss som väntade på oss och kändes så roligt att vi fick en stor buss och att vi ändå kunde fylla den lite. Vi är 22 pers totalt från Sverige :D

Hotellet är fint och stort, men jag har lyckats få ett rum som är enkelt att hitta till! bara 4 m från hissen och de flesta bor i närheten!

I torsdags så var vi i simhallen och tränade två pass. Ett på morgonen och ett på eftermiddagen, morgonpasset var i en 25a och det var den värsta 25an jag varit i någonsin. Det var så strömt att man inte kunde simma rakt, alla låg med ben och armar på minst två olika banor Man flöt omkring och kunde inte göra så mycket åt det. PÅ eftermiddagen fick ivi testa 50an och det var riktigt skönt, finns inget att klaga på i den, förutom att jag vill ha trackstart, men det visste jag sedan tidigare att det inte skulle vara.

Idag har vi bara ett pass eftersom det var fullbokat på morgonen. Men det är nog rätt bra ändå, känner mig rätt trött i kroppen vi körde på under passen igår. Och ikväll kommer de andra länderna. Ska bli roligt.

Mer uppdateringar kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar