onsdag 26 oktober 2011

Hemma...

Oj oj, det blir ett sent inlägg!

Eftersom jag varit så trött under tävlingen och det kom lite annat i vägen så glömde jag bort att skriva här!

Tävlingen gick väl halvbra, jag körde totalt 10 lopp (inklusive två lagkapper) vilket är väldigt mycket på 3 pass. Totalt blev det en tävlingssträcka på 1150 m.
Mellan vissa lopp var det lite väl kort vila, så man fick springa upp till callroom och i princip vända och simma igen. Mjölksyran pumpade i kroppen och det sätter sina spår i tiderna...

Dock kom jag hem med:
2 lagkapps guld
4 individuella guld
2 silver individuellt
1 brons individuellt

200 medly tävlade jag i, det var riktigt jobbigt, simmade snett, var påväg att byta bana och var så trött att jag var tvungen att sitta och vila innan jag kunde komma upp på benen efteråt. Men nu har jag gjort det i alla fall.

400 frisim, går åt rätt håll men jag måste bara våga trycka på tidigare under loppet, tror jag måste simma det några gånger för att kunna få en bra tid.

100 bröstsim, var i princip det sista på tävlingen, bara medly lagkappen efteråt. Jag är halvbesviken på det loppet. Tror inte jag hade kunnat prestera så mycket bättre under de förutsättningar som jag hade, men jag hade gärna varit lite piggare i kroppen coh kunnat simma lite fortare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar