onsdag 19 oktober 2011

Nu far vi!!

Ja, om några timmar lyfter vi från Arlanda och åker mot Finland och Oulu. Jag känner mig inte i toppform för tävlingen, men det kommer hoppas jag. Sedan är dealen att fokus ligger på Hollänska öppna och inte NM... Men det säger ju inte att jag inte ska prestera!

Jag är lite nervös över 200 medly, jag ska simma ryggsim! Ryggsimmet igår gick inge vidare, jag hittar inte riktigt greppet så det går inte fort alls. Lina lär ju simma om mig med hästlängder där! Men men, övning ger färdighet. Någon gång kanske jag lär mig!

Jag är så pepp på att åka iväg med denna trupp, roligt med många simmare och roligt att träffa tjejerna igen. Killarna också!

NU ska jag stänga väskan och datorn åker med. Hoppas kunna uppdatera därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar